AANVRAGEN IS OP DIT MOMENT NOG NIET MOGELIJK

Het gratis promotiepakket is vanaf 2012 ieder jaar helemaal gratis ter beschikking gesteld. Geen verzendkosten, helemaal niks, alles gratis.

Vanaf 2012 tot en met 2016 waren er jaarlijks op die manier 5000 drukwerkpakketten beschikbaar. Vorig jaar is er voor het eerst een combinatie gemaakt van zowel drukwerkpakketten als downloaden van promomateriaal.

Uit de jaarlijkse evaluatie-enquête komt naar voren dat digitaal materiaal gewild én gewenst is. Het postersjabloon om zelf te voorzien van foto's van de eigen BHV'ers staat vanaf het begin met stip op 1. Optimale herkenbaarheid om de collega's op Dag van de BHV extra in het zonnetje te zetten. Kant en klaar materiaal zoals ook vorige jaren beschikbaar was, zal deel uitmaken van het promopakket.

Grote aantallen en MVO: 'digitaal ideaal'

In de reacties van de enquête van 2017 lezen we dat het digitale pakket handig is. Het is ideaal om de afzonderlijke promotie-items zelf af te drukken, net zoveel als je zelf wenst. Op die manier wordt verspilling van papier voorkomen. Wil je geen flyers? Dan druk je ze niet af. Wil je meer posters, groter of kleiner? Je drukt af, precies de aantallen en de formaten die jij nodig hebt voor de optimale promotie van de Dag.

Altijd op tijd voor deelname

De administratieve verwerking, het inpakken en het verzendklaar hebben voor bezorging, maakte dat we al op tijd het aanvraagformulier moesten sluiten. Op het laatste moment alsnog deelnemen (met promotiemateriaal) was daardoor niet mogelijk.

Door het digitale pakket kan je ook op een later moment alsnog deelnemen. En… toch meer posters of flyers nodig op de Dag zelf? Extra uitprinten en klaar!

AANVRAGEN IS OP DIT MOMENT NOG NIET MOGELIJK

Het gratis promotiepakket is vanaf 2012 ieder jaar helemaal gratis ter beschikking gesteld. Geen verzendkosten, helemaal niks, alles gratis.

Vanaf 2012 tot en met 2016 waren er jaarlijks op die manier 5000 drukwerkpakketten beschikbaar. Vorig jaar is er voor het eerst een combinatie gemaakt van zowel drukwerkpakketten als downloaden van promomateriaal.

Uit de jaarlijkse evaluatie-enquête komt naar voren dat digitaal materiaal gewild én gewenst is. Het postersjabloon om zelf te voorzien van foto's van de eigen BHV'ers staat vanaf het begin met stip op 1. Optimale herkenbaarheid om de collega's op Dag van de BHV extra in het zonnetje te zetten. Kant en klaar materiaal zoals ook vorige jaren beschikbaar was, zal deel uitmaken van het promopakket.

Grote aantallen en MVO: 'digitaal ideaal'

In de reacties van de enquête van 2017 lezen we dat het digitale pakket handig is. Het is ideaal om de afzonderlijke promotie-items zelf af te drukken, net zoveel als je zelf wenst. Op die manier wordt verspilling van papier voorkomen. Wil je geen flyers? Dan druk je ze niet af. Wil je meer posters, groter of kleiner? Je drukt af, precies de aantallen en de formaten die jij nodig hebt voor de optimale promotie van de Dag.

Altijd op tijd voor deelname

De administratieve verwerking, het inpakken en het verzendklaar hebben voor bezorging, maakte dat we al op tijd het aanvraagformulier moesten sluiten. Op het laatste moment alsnog deelnemen (met promotiemateriaal) was daardoor niet mogelijk.

Door het digitale pakket kan je ook op een later moment alsnog deelnemen. En… toch meer posters of flyers nodig op de Dag zelf? Extra uitprinten en klaar!

Maandag 5 november 2018

Maandag 5 november 2018

Op dit moment (april 2018) kijken we hoe we het downloadproces zo simpel mogelijk houden. Natuurlijk weten we nog steeds heel graag wie er meedoet. Zijn het veel oude vertrouwde namen of juist ook nieuwe? Hoeveel mensen totaal bereiken we (ongeveer) met de boodschap van Dag van de BHV?

Eerder hebben we becijferd dat we totaal minstens een half miljoen werknemers, managers, directies en raden van bestuur bereiken. Om nog meer mensen te kunnen bereiken wordt ons regelmatig gevraagd om ook radio en tv in te zetten. Dat is een kostbare zaak, maar… die ambitie hebben wij wel!

Word Partner van Stichting Dag van de BHV, help mee!

Word Partner van Stichting Dag van de BHV, help mee!

Partners van Dag van de BHV maken met een financiële bijdrage het jaarlijks (organisatorisch) mogelijk om de Dag te organiseren. 'Ga zo door' en 'Super initiatief, dit mag niet stoppen!' vermelden deelnemers in de enquête.

Word Partner en help actief mee om Dag van de BHV overal in Nederland bekend te maken. Dat ie-der-een weet dat er een landelijke Dag van de BHV is. Waar deze aandacht voor vraagt, waarom en voor wie.

Zo raar is dat toch niet, als iedereen er altijd maar van uitgaat dat er overal direct hulp wordt geboden? En dat je dan eigenlijk niet weet dat de bedrijfs-/burgerhulpverleners daar zo'n belangrijke rol in hebben? Onze Ambassadeur Erik Akerboom, korpschef van politie zegt hierover het volgende.

Voor meer informatie over Partnership: mail naar organisatie (at) DagvandeBHV.nl

Help mee, voor een landelijk bekende Dag van de BHV.

Help mee, voor een landelijk bekende Dag van de BHV.

Op korte termijn is het mogelijk om Dag van de BHV te sponsoren. Is het een goed plan om nu alvast intern te inventariseren, vooruitlopend op de 7e landelijke Dag van de BHV, of jouw organisatie Dag van de BHV hierin wil ondersteunen?Via onze social media kanalen en de nieuwsbrief houden we je op de hoogte wanneer dit mogelijk is.

Ben je nog niet op de nieuwsbrief geabonneerd? Op de homepage, rechts onderaan vind je het aanmeldformulier.

Delen: 

Inschrijven nieuwsbrief

Go To Top