Het promotiepakket is door bedrijven geheel grátis aan te vragen; er zijn zelfs geen verzendkosten aan verbonden! Aanvragen is mogelijk tot en met vrijdag 22 september. Daarna is het omwille van logistieke redenen niet meer mogelijk om aan te vragen.

Alle uitingen van Dag van de BHV zijn gericht op de primaire doelgroep van Dag van de BHV en dit zijn de niet-BHV'ers. Hen willen we bereiken met onze slogan: "Ik doe het ook voor jou!" De Dag samengevat in drie woorden: Besef, Waardering en Support.

Maatwerk promotiepakket

Uit de evaluatie-enquête bleek ook in 2016 weer dat meer en mee behoefte bestaat aan een maatwerk promotiepakket. Zo wil de ene organisatie meer posters, in meerdere formaten, en heeft een andere organisatie juist geen behoefte aan posters in verband met interne publicatierichtlijnen. Zij willen juist meer uitdeelmateriaal zoals flyers. Om per aanvraag - en dat zijn ruim 900! unieke aanvragen van organisaties, bedrijven en instanties - te bezien wat de wens qua samenstelling is, is helaas niet haalbaar. Daarnaast blijkt dat de aantallen in het promotiepakket niet altijd tegemoetkomen aan de wens, waardoor overbodig drukwerk in de papierbak belandde, zo bleek uit antwoorden.

MVO!
In aansluiting op bovenstaande. Via de website kan net als voorgaande jaren, geheel gratis informatie worden aangevraagd. Echter, de samenstelling van het pakket dat later het jaar zal worden toegestuurd, is anders qua inhoud en aantallen ten opzichte van voorgaande jaren. Zo zal materiaal dat eenvoudig te downloaden is hiervan geen onderdeel meer uitmaken. Wel zal het magazine sowieso worden toegevoegd. Over aanvullende inhoud blijf je op de hoogte via onze nieuwsbrief (inschrijven kan rechts onderaan de pagina) en social media zoals Facebook.

In tegenstelling tot voorgaande jaren is 3 het maximale aantal pakketten per adres.

Dag van de BHV rekent met de volgende aantallen pakketten afgestemd op de bedrijfsgrootte: 1 - 50 = 1 pakket, 51 - 100 = 2 pakketten, 101+ = 3 pakketten. Wil je voor 3 of meer locaties pakketten aanvragen? Het 2e bezorgadres kan je  opnemen in het Toelichtingenveld op het formulier. Voor 3 of meer adressen, neem dan even contact met organisatie (at) dagvandebhv.nl. Per e-mail wordt een een excelsjabloon toegestuurd waarmee wij werken, om zo de aanvragen het meest praktisch te kunnen verwerken.

Downloadmodule

Nieuw is de uitgebreide downloadmodule die later dit jaar - maar weer eerder dan voorheen zoals verzocht - beschikbaar is. Daarmee stel je jouw promotiepakket helemaal op maat samen. Ook zal het poster sjabloon weer online beschikbaar zijn, waarmee je zelf jouw poster van de eigen BHV-organisatie kunt samenstellen, voor extra herkenbaarheid en attentiewaarde.

Verzending pakket

De pakketten worden in 3 batches verzonden: week 39/40/41. Datum van aanvraag is hiervoor (mede) bepalend. Meer informatie over moment van verzending volgt via onze website, Twitter, Facebook en LinkedIn.

Gadgets

Een regelmatig terugkerende vraag is het verzoek tot het invoegen van gadgets in het promotiepakket ten behoeve van BHV'ers. Dag van de BHV zal om de volgende redenen geen gadget voor BHV'ers bijsluiten: omdat de niet-BHV'er onze doelgroep is. Daarbij gaat het bij het overgrote deel van de deelnemende organisaties om tientallen - en ook meer dan honderd(en) - BHV'ers.  Plús, zeker ook een factor om (nu) anders te beslissen: omwille van de kostenpost die dit met zich meebrengt. Een oplossing is gevonden door samenwerking met Budgetgift en Vlaggenplaza.

De laatste jaren wordt een attentie toegevoegd door onze Business Sponsor Budgetgift. Via hen zijn maatwerk Dag van de BHV-gadgets te bestellen, met een prijskortingscode. Ook kleinere aantallen zijn zeker mogelijk. Mail naar sales (at) budgetgift voor de prijs! Zo kan je ook vlaggen in alle soorten en maten en in meerdere prijsklassen bestellen via sales (at) Vlaggenplaza. Ook hier maatwerk vlaggen tegen een gereduceerde prijs.

Heb je vragen over het bovenstaande? Mail ons gerust: organisatie (at) dagvandebhv.nl

Delen: 

Inschrijven nieuwsbrief

Go To Top